تو حامله نیستی..

پاره شدم با این ویدیو😂😂

ایتینیا خیلی سم شدن به ولله😂😂

--

واااییی جررررر😂😂😂💔

پاسخ مینت چوکوی سان :
😂😂😂😂

بخاطر همینه شده جزوه فندوم اولاممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یکی فندوم را از برق بکشد

پاسخ مینت چوکوی سان :
صیمممم😂😂😂

وایییی😂😂
(وی در حال پاره شدن است😂)

جررررر😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
😂😂😂

وووییییییی ججججججررررررررررررر من اینو با ورژن بی تی اس دیدمش یعنی خیییییلییییی پاااارههههه شدددتممممم 

اون نامجینشو دیدم 

و این ورژن ووسان عه ججججحجحزررررررررررررر (من ووسان شیپر خیلی غیرتیم محض اطلاع) 

پاسخ مینت چوکوی سان :
عه

ندیدم اونو😂😂😂

با اینکه خیلی ریلن، خیلی خیلی ریلن ولی من شیپ نمیکنم😂😐
وویونگ فقط ماله هونگ جونگه😂✊

ماله گات رو ندیدی سممممممم😂😂😂💔

 

راستی دیگه برام قضیه تل مهم نیس:)

بهار کرونا گرفتم

حلالم کن 

پاسخ مینت چوکوی سان :
واییی

ورژن مارکسونشو دیده بودمپ😂😂 یه جوری جر خوردمه که..😂😂😂

تتخهضلثض عر ایولللللل
خوب کاری میکنییی

واییی😐😂
خدا بیامرزت...
ادم خوبی بودی😂
حلالی خواهر😂

اونم مثل این خیلی جر داره 😹😹😹😹😹

 

 

نههههههههه هونگ جونگ مال یوسانگههههه /: 😹 

وویونگ مال سان عه 😍 /////: 

من رو این دو تا کاپل خییییلییییی غیرتیم حواستون باشه 😹🧡💛

پاسخ مینت چوکوی سان :
یوسانگ خودش برا جونگهو عه


هونگ جونگم مال سانه(مدیونی اگه فک کنی تو ایتیز هر روز شیپام عوض میشه.. ولی هیچوقت ووسان شیپ نکردم تا حالا..)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">