ایده بدین

حقیقتا هیچ ایده ای برا پست ندارم😐😂(به جزاون پست ایتیز که یکمم طول میکشه تا کامل شه..)

حوصلم هم به شدت داغونه😐😂

ایده بدین بم😐😂❤

تو چالشا شرکت کن:|

مث همین 30 روز با ایدولت

پاسخ مینت چوکوی سان :
ها؟

کدوم؟
+من چن هفتس درس حسابی نیومدم بیان، از چیزی خبر ندارم

از ترژر پستت بزاررر  الان به شدت ترژر میخوا

پاسخ مینت چوکوی سان :
از چیشون بزارم خب؟😂😂

مشکلم اینجاس..

خو اینجا منبعشه

اولین پستش وقتی میری تو وبش

ترند شده تو بیان تقریبا همه شرکت کردن

الان روز 16 امه

پاسخ مینت چوکوی سان :
اها..

باشه مرسیی

+فقط یه چیز😐😂
من تا حالا تو این چالشای یه ماهه شرکت نکردم:"
الان که روز 16 امه باید تو پستم تا 16مین عکسی که گفت رو بزارم یا از دونه دونه شروع کنم؟😐😂

ببین تو تا روز شونزدهم بزار/:

من خودم ع روز چهارم شروع کردم هرچارتا عکسو تو همون روز گزاشتم/:

گرفتی؟

پاسخ مینت چوکوی سان :
اها

حله 
مرسی

ی عالمه عکس از یدامو اساهی ماشیهو یوشیو جون کیو جونگ وو جونگ هوان  همشون و ویدیو یا درموردشون بیوگرافیشون

پاسخ مینت چوکوی سان :
اوم

اونقدر نمیشناسمشون که براشون بیوگرافی بنویسم(بیوهایی که من مینویسم معمولا شامل هر چی فکت و اخلاق و چیزایی که درمورد ایدلاس هست و اونقدر در مورد ترژر اطلاعات ندارم..)
ولی باشه حتما بعدا یه سر میرم توییترشون چیزای گود پیدا میکنم میزارم:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">