30 روز با هونگ جونگ

ایدل من:

 کیم هونگ جونگ

+حقیقتا هونگ یکی از کیوت تاینی ترین  و همچنین سکسی و جذاب ترین پسراییه که تو عمرم دیدم:))

--

روز اول: ایدلت با عینک

 

روز دوم:عکس خنده ی ایدلت

 

روز سوم:ایدلت در حال خوردن اب و قهوه کلا در حال نوشیدن یه چی

 

روز چهارم:ایدلت با لباس رنگ مشکی

 

روز پنجم:عکس از ایدلت قبل از دیبوش

(قبل دبیوش..)

(بچگیش)

 

روز ششم:ایدلت با دوستاش

 

روز هفتم:ایدلت با لباس رنگ ابی

 

 

روز هشتم:سلفی از ایدلت

 

روز نهم:عکس ایدلت با صورت کیوت

+جوری که کلی عکس دارم و نمیدونم کدومو بزارم..

 

روز دهم:عکس ایدلت با کلاه

 

روز یازدهم:توی رادیو شو

 

روز دوازدهم:با حیوون خونگیش

نداره..

 

روز سیزدهم:با لبخند

 

روز چهاردهم:با حیوونا

 

 

 

روز پانزدهم:مدل موی مورده علاقه ات از ایدلت

خب

این یکم سخته..

با اینکه استایلیستا کم نریدن تو موهای هونگ و بعضی وقتا خیلی چیز میشد موهاش😐😂

ولی خب خیلی دفعه ها هم خیلی خوشگل بود مدل موهاش..

از بین رنگ موهاش..

دیوونه ی رنگ قرمزشم:))

ینی حاضرم رگ بزنم تا دوباره قرمز کنه..

مدل مو هم که..

نمیدانم باز انتخاب سخته..

ولی فک کنم موهای ارای سی مای نیمو خیلی بیشتر دوس داشته باشم

نمیدونم چرا ولی به طرز فا.کی ای تاینی تر میشد با اون موها

 

روز شانزدهم:گیف مورده علاقه ات از ایدلت

+حقیقتا بلد نیستم با گوشی از تلگرام گیف بیارم اینجا..

 

منبع چالش:

-کلیک-

مث منی:|

منم حاضرم رگمو بزنم تا جیسونگ باز موهاشو آبی کنه😔😐🔥

 

ینی روانی موهای آبیشمTT

انقد خوشگلهTT

هقTT

پاسخ مینت چوکوی سان :
واهایییی

ولمم کننن
موهای ابیه هان مرگ منههه:)))))))

تو ام وی OH موهاش آبی بود:)

بای لایف:)

ولی باز رنگش کرد😐💔

بای لایف تر:|

 

اصن موهای آبیش مرگه

اصن میمیرم واس موهای آبیس منو جمع کنینTT

انق عکس هات داره با موهتی آبیش

عررررررررررر من باز ردد دادمممم😭😭😭😭💖💖💖💖

پاسخ مینت چوکوی سان :
میدانم:))))

اونقدر اونجا عر زدم که نمیدونم چطور توصیفش کنم:"


+++++:)))))))))
و چشماش..:)))))
وای:)))))))
عرررررر

کلی چیز دسی داشتم تو کامنتم:|

 

 

هقق چشماشو نگوTT

من حتی پوقع مرگم میتونم واس جیسونگ عر بزنم:")

پاسخ مینت چوکوی سان :
حقیقتا متوجهش نشدم😐😂

من تا اینقدر چیزدستی رو میتونم بفهمم، سو راحت باش😐😂


می تو:))))))))
مطئنم اخرش ما برا همین عرامون میمیریم..
نه..
اخرش کارمون به خودکشی برا ایدلامون میکشه:)))

اها اوکی ولی پای آبروم وسطه:"|

 

ی بار کیوت و نوشته بودم کسوت:"|

 

جر دیقا😂😭💖

پاسخ مینت چوکوی سان :
جررر


منم از این چیزدستیا زیاد داشتم، باش کنار بیا😐😂💔



.

جر سخته ولی باید باش کنار بیایم😔😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
صیمم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">