استی ها میاین یه لحظه؟

 

دانلود ویدیو

 

-----

اره..

فقط میخواستم نمک بپاشم رو زخمتون ؛)

بای

خیلی بیشوری هیقققققق ععررررررررر😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ مینت چوکوی سان :
میدونم به مولا😂😂

(این استیکرای قلب برا منه دیگه؟😂😂)

خیلی @#$*)'@#&*)##&& ای :))))))))))))))

پاسخ مینت چوکوی سان :
لطف داری😂😂❤

ن برای چان عه:|

 

اعتماد ب سقفت تو حلقم ب مولاا:|

پاسخ مینت چوکوی سان :
شتت

قلبم شکست
.

مجبور بود لباس نپوشه ما استیا ب فنا بریم؟ :|💔

پاسخ مینت چوکوی سان :
عوضیه عوضییییی😭😭😭😭

ینی من اون وسط مونده بودم برا ددی بودن سان و لباساش عر بزنم
یا ددی بودن چان و بدن لختش😭

بیا ایناهم برای تو💜💙💜💙💜💙💜💙💝💝💝💝❤❤❤❤💖💖💖💖💗💗💗💗💓💓💓💕💕💕💕💚💚💚💟💟💟💟💞💞💞💞💛💛💛💛💛

پاسخ مینت چوکوی سان :
عررر.

بیا بغلم
.

بر عوضی بودنش و بیشور بودنش شکی نییی😭😭😭

 

ععررررررر*-*

پاسخ مینت چوکوی سان :
هققققققققققق😭😭😭

خدا میدونه الان هر استیا هر کدوم صاحب چندتا بچه شدن..

وای جررر دقیقااا😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
من خودم ۴ قلو حاملم.


جرررررر متاصفانه من هنو اجرای وولف گنگ رو ندیدم ک بخام حامله شم😂😂😂

 

 

فق الان تعریف کن جیسونگ چجوری بید؟ *-*

 

(یک جیسونگ لاور بدبخ*-*)

پاسخ مینت چوکوی سان :
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره😂😂😂


اوم
درست یادم نیس
چون بعد پارت رپش بنگ چان اومد لباسشو در اورد همه چی از ذهنم پرسید😂😶
فقط اینکه..
مثل همیشه با اون پیرهن سفید بسی جذاب شده بود😭😭😭😭

ای جاااننن رفتممم دیدمشششش ععررررررر جیسونگممممم😭😭😭😭😭😭😭😭💞💞💞💞💞💞💞💞💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙

 

رپای جیسونگگگگگ😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚

 

صدای فلیکس عررررررررررررر💖💖💖💖💖💖💖💖😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤

پاسخ مینت چوکوی سان :
.



ثخصتهثصلهتثتخبشس
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر اقلثصادصصقشصسظ

میشع برم بمیرم 

میشعههههه

برمممم بمیرمممم چان

خیلی

خوبه

خیلی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ مینت چوکوی سان :
اره راحت باش😂😂

خوشحال میشم بیای این دنیا پیشمون😂


.

هیق با من اینکارو نکنین عررررر

پاسخ مینت چوکوی سان :

ببخشید ولی من خیلی ظالمم❤😭

صرفا خواستم بگم هیچوقت قرار نیست ببخشمت....

پاسخ مینت چوکوی سان :
دلت میاد؟(:...

اگه تو دلت اومده این ویدیو کوفتی رو بزاری.....

آره منم دلم میاد :/

پاسخ مینت چوکوی سان :
خب

حرف حق جواب نداره
سکوت میکنم

عرررررررررررررررررررررررررر

لیدرمون رو دستی دستی لخت کردننننننن

پاسخ مینت چوکوی سان :
قلب استیز رو هم دستی دستی پاره کردن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">