وقتی... + واو کیک..

وقتی حوصلت سر رفته و ب دلیل همون حوصله سررفتگی حوصله نداری ایده برای پست پیدا کنی باید چیکار کنی؟

 

--

 

بگین که فقط من نیستم که برا واو کیک گفتنش پودر شدم..

جررررر درک میکنم😂😂😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
😂😂🚶🏻‍♀️😭

این چ اسمیه فرزندم:|

 

دهنم سرویس شد تا خوندمش=/ (وقتی گشادیسم از نوع فوق شدیدش رو داری:|💔)

پاسخ مینت چوکوی سان :
معذرت میخوام پدر/مادر جان😔😂


(مطمئن باشم از اسم خودت خبر نداری یا چی؟😂)

مادر:|😂😂😂😂

 

(ب روم نیار مثلا نمیدونم😐😂😂💔💔)

پاسخ مینت چوکوی سان :
به به چه مادری😂😔

مادر جان شوهر میخوام😂😔
برام بگیر😂😔

وای
پارمممم
چشم😂

من اگ میتونستم برای خودم میگرفتم فرزندم😂😂😂😂

چ انتظارایی داره ما همسن تو بودین انتظارمون درحد تفنگ آب پاش بود😂😂😂 (آره جون عمه م😂😂)

 

آفرین😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
چطور منو به دنیا اوردی پس😔😂


..
..
..
وای
وای
جرررررررررررررررررر
پارممم پارههههههههه😂😂😂

من حضرت مریم بودم جررررررر پارهههههه😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

پارههه نشو زشتهههه😂😂😂😂😂 (خودمم دارم پاره میشم این پشت😂)

پاسخ مینت چوکوی سان :
جر جررر جررر

یکی جمعم کنهههه😂😂😂


وایییی😂😂😂😂😂😂😂(ایموجی خنده تا زمانی که مینگی اومد لایو..)

راهشو پیدا کردی به منم بگو پلییز :/

پاسخ مینت چوکوی سان :
چشم فرزندم😂😂

جررررررر اسمت کراشمه 😂😂😂

 

یسوال  دارم :/

شیپ لیدو و ریون چیه؟/ :|

(عادتمه سمی شیپ میکنم :|)

پاسخ مینت چوکوی سان :
میدونم😂😂


بزاریه چیزی اول بگم
سمت این کاپل نرو
کارش ندارما
نمیگم ریلن یا نه
فقط به این فکر کن که اگه بخوای شیپشون کنی ریون تاپه یا لیدو..
خودت از شیپشون پشیمون میشی
(واقعنی نه ریون میتونه باتم باشه نه لیدو😂😭)

دارم این پشت پاره میشم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

اسکل شدم رف😂😂😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
منم به مولا😂😂😂


(فقط یه چیزی
دلیل خندمون چیه؟😂😂

اوم..
اصا دلیلو ول کن
بزار خل بمونیم😂😂)

😂😂😂😂

 

(فک کنم همون جریانی ک من حضرت مریم بودم😂😂😂😂😂

 

 

والا عین اسکلا بخندیم خیلیم خوبه😂😂😂😂)

پاسخ مینت چوکوی سان :
عه😂😂😂😂😂



خیلی😂😂
جرر😂😂

اوکی مغزم ارور داد (خطای 404)

راس میگیا :///

چجوری دقت نکردم؟؟؟

شیپ کردنشون فق در حد فرند شیپ کافیه پ 😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
والا😂😂



موافقم😂😂☝
ولی واقعا فکر اینکه ریون باتم باشه باعث میشه بخوام برم مغزمو بشورم کامل😂😂
و همچنین به لیدو اصا نمیخوره با اون ابهتش زیر باشه..😂😂

خوداااا چ کیوتهههههه*-*

پاسخ مینت چوکوی سان :
این نینی چطور میتونه 29 سالش باشهچ

شوخی بی مزه ای بود فرزندم😐

پاسخ مینت چوکوی سان :
هعی..

ولی حیف که یه فکته تلخه.

ریون باتم اصلننننننننن امکان نداره 😂😂

از اونورم لیدو باتم امکان نداره 😂😂😂😂

سو مغز هارا باید شست 😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
😂😂


موافقم
اسید بدم یا داری؟😂
بهترین کار اینه که همون شیدو و ریهوان خودمونو شیپ کنیم😂🤝

ن ندارم بده قربون دستت 😂😂

عا ایول کککک

فق یچیزی مح مشکل دارم ک گونهیون شیپ میکنم؟؟ :///

همچنین گونهو :///

پاسخ مینت چوکوی سان :
اسید دادن بهت-😂


نه بابا چه مشکلی😂❤
من خودمم سودو و ریوهی شیپ میکنم😂
راحت باش، شیپای وان اس(جز ریدو 😐😂☝) همشون ریلن😂

وات د فاک این کجاش ب 29 ساله ها میزنه:|💔

پاسخ مینت چوکوی سان :

فک کنم شناسنامشو اشتباه دادن یا
یه همچین چیزی😐😂☝
وگرنه غیرممکنه این سن واقعیش باش😂

جررررررر تنکس 😂😂

 

من کلن به شیپ های سمی عادت دارم 😂😂😂😂

جرررررررررر ریوهی خیلی خوبه 😂😂  سودو لیدو تاپه نع؟؟ 😂

کککککک اره 😂😂😂

 

 

به جز وان عاس چی استن میکنی؟؟

پاسخ مینت چوکوی سان :
خواهش😂😂😂



جررررر
اره جدیدا خیلی ریل شدن😂😂
تو سودو، اره😂😂
هرچند سوهو هم خیلی بهش میخوره تاپ باشه ولی خو در مقابل لیدو خیلی کوچیکه😐😂❤


اوم
خیلیارو دنبال میکنم، مولتی فنم(بوی گروپ استن)
و خب شاینی ، وان وی ، گاتسون ، منستا اکس، سوجو، ایتیز فندومای اصلیمن، و غیر اینا همه بوی گروپارو تا جایی که بتونم دنبال میکنم و دوسشون دارم ولی هنوز در حدی نیستم که بگم تو فندومشونم😭😂❤
از ارتیستای دختر فقط فن مامامو و گرلز جنریشنم..(به جز سولوییستا...)
توچی؟

دقیقا*-*

 

ینی فهمیدن اینکه این 29 سالشه از شکست عشقی هم بدتره:|💔

پاسخ مینت چوکوی سان :
..


درک میکنمممم😂😂😂😭😭💔

کککک حقققق 😂😂😂😂

اره ولی مثلن تو سوهیون سوهو تاپه😂😂

 

 

 

عاووو بسی جاذاب :)

 

من فن دریم کچر ، وا عاس و بنگتنم

مامامو و کارد و شاینی رو هم استن مینمایم

 

بایسات کیان؟؟

پاسخ مینت چوکوی سان :
اوهوم😂😂😂



عر
دریم کچر هم دوسسس

اومم
از
شاینی
نمیدونم حقیقتا..
وان آس هم ریونه، وان وی یونگهون ، منستا اکس کیهیون، گاتسون جی بی ، سوجو : هیوک ، ایتیز: سان..
از مامامو و گرلز جنریشن هم مونبیول و تهیون بایسمن..
تو هم بگو😂

وای دریم کچر عشقن عششققققققق :)

 

من از شاینی بایسم‌مینهوعه 

وان عاس بایس ندارم اوتی سیکسم

دریمکچرم او تی سونم بایس ندرم

بنگتنم او تی سونم بایس ندرم (اصن یه بیماری خاصیه ک نمیتونم بایس انتخاب کنم)

مامامو سولار 

کارد هم نمد:/

پاسخ مینت چوکوی سان :
من هنوز باهاشون آشنا نشدم

ولی رو اون مو صورتیه تو بوکا خیلی کراش دارم😭😂
لنتی خیلی جذاب بود اونجا😭😂

مینهو..
دومین شوهرم تو کیپاپ...😔😂❤️

من برعکسم😐😂
اول بایس انتخاب میکنم
بعد میرم اشنا میشم😐😂
بخاطر همین ممکنه اول اشناییم بایسم عوض شه😐😂

اشنا بشو و رو تک تکشون کراش بزن 😂😂

 

بعله بعله...اوشون مکنه جاذابمونن ک ما بهش میگم گاهیون 😂😂 ❤️

 

جرررررررررررر اولیش کیه؟؟ 😂😂😂😂

 

ککک منم اول همینکارو میکنم ولی بعدش بایسمو عوض میکنم 😂😂❤️

مثلن اول بایسم شیون بود بعدش شد ریون بعدش لیدو بعدش گونهی بعدش هوانی بعدش سوهو و بعدشم اوتی سیکس :/ 😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
چشم😂😂


عه
خب بایسمه
بای😂

سو جی ساب😂😂😂
لنتی کراش بچگیام بود...

نه اینقدر هم عوض نمیکنم من😂😂
قبل شناخت یکیو که ازش بیشتر خوشم اومد رو به عنوان بایسم انتخاب میکنم
بعد که اشنا شدم میرم ببینم کدومشون بیشتر برا بایس بودنم اوکین😂
و بایسم میشن😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">