شاینی | یوپ | مامامو | اکسو | منستا اکس | بم بم


 

-امروز سالگرد 13 سالگیه شاینیههههه

ممنون میشم با این هشتگ ها براشون توییت بزنین:

#샤이니_드디어_초등학교졸업

#Always_shining_SHINee

-فردا اگه بتونم یه پست میزارم در همین مورد:)

 

- تیزر مامامو اومدددددد

کلیک

نظرت راجب استریم چیه؟:)

 

- فقط منم برا فوتو تیزرای بک و کای رگ زدم یا شما هم هستین؟

 

 

-فوتو تیزرای منستا رو دیدینن؟؟؟؟؟؟؟

-چون زیادن فقط یکی از تیزرای بایسمو میزارم😂

 

و یکی هم از این مرتیکه ی عوضی که هر روز داره خوشگل تر میشه")


 

-خبر بازیه یوپ تو درامای 'Why Is Oh SooJae' رو به عنوان نقش اول شنیدین؟

و یکی از بهترین قسمتاش هم اینه که نقش مقابلش سو هیون جینه( چون بازیگر دختر مورد علاقمه برام یکی از بهترین قسمتاشه😭😭)

البته تو چندتا از پیجای خبری گزاشتن

ولی باز هنوز قطعی نیست

ولی خب من عرامو براش زدم

نهایتش هم یه کلون شدنه

مثل همیشه:)

 

-یوپ امروز برا اولین بار اومد لایو و کلی از خودش فکت داد و درمورد فن میتینگ پیش روش حرف زد

و حتی گفت ممکنه تو فن میتینگش بخونه😭😭

اینکه تماشای اورجیناله فن میتینگو از دست بدیم ظلم نیست؟😭

 

-تیزر بم بم هم برا البوم سولوش اومدد

حمایت از پسرممم یادتون نرهههه

 

---

وی جلوی خودشو میگیره تا پستو طولانی تر نکنه")

الان موندم برا کودوم عر بزنم😐

گاماس گاماس لنتییی

پاسخ مینت چوکوی سان :
جدا جدا عر بزن 😂😂😂

البته یه عر کلی هم برا همشون اوکیه😂😂

من فلا چشمام هیج قبرستون دیگه ای جر کای و بک رو نمیبینههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پایسهپشهشهپشهپشهپشهپشهپهپش

شجثهشعجشعشجععجششجعجشعشجعشعج

 عمششعججشععجشجشعشعجمشعجشعلممعش

مشعجشعجعجشهچششهچچشهپشهچهشچهچش

ملشاپشهپشلپملشمشلپلشلجششجچشهچعشعجششعج

پسهاچسچسهچشااپشاچشپشاچشاشاچچشاپاچشا

پسهشهپچشههچشهچهچشهچششهچهچشهچسچهسچسهچهس

یخاپساپساچاچسهچشاچسچاساچساچساچساچسچسچسا

چهسسهچاچسساچاچسچاسچاسچاسساچچسا

مسلمشبشعجمشعلمشمعششعججعششعج

عمششچهشهپشهپهپشچشهشهچچشهشهچشهچ

 

 

شاینی سیزده ساله شدههههه

سجعص۶چچشعشهچشهچهشچشهچهچشجعش

پسخپساشاپهپشعپشپعشعچش

و من فقط چن ماهه شاولم😐😂💔😭😭😭😭💙💙

مململشپشعشعپشعپعپعپشپشعپعش

هپسشهپسهچهچشچهششهچهچشهچش

فک کن

تمین 29 سالشه

و 13 ساله ایدوله😭😭😭

اپپعسشعپپعششهپشپهپهشپهشپشه

سپمعشععجشعچششهچشهچشهچشههچ

وسهچسهچسهچسهچچهصهچصچهصهچصشهچ

سیزده سالشون شدههه😭😭😭😭😭😭😭

چرا دیر شاول شدم اخه😭😭

 

به شدتتتتتتتتتت دلم میخاد تیزرای مامامو و منستا رو بزارم تو وبم ولی وخ ندارم :")

از طرفی دلم نمیاد بعد پست اکسو چیزی بزارم :"/

 

بم بم چ کراش شده TT

پاسخ مینت چوکوی سان :
عررر

بک خیلی خوشگل شدههه
کای هم سکسی..😭😭
رگامو زدممم هاخسقی

عرر
بچه هاامممم بزرگ شدنننننن

مهم اینه که شاولی😂😂❤
بعضی که هنوز نفمیدن چه پدیده هایی رو از دست دادن😭😂


تیزرای منستا رو نزار به نظرم😐😂
لنتیا خیلی زیادنننن😂😂
حوصلت نمیکشه اون همه رو اپ کنی قطعا😂😂

بچمممممممم
..

من دارم برای

سولوی سویون (ک قراره بیاد)

اجرای استری کیدز تو کینگدام

مینی البوم ژاپنی توایس

مینی البوم کره ای توایس (ج و پ میخاد دخترامو ب کشتن بده=/)

کامبک اورگلو ک امروز میاددددد*-*

و عامممم=/

دگ یادم نی

برای اینا دارم عررر میزنمممممم*-*

پاسخ مینت چوکوی سان :
عر سولو دارهههه؟؟؟؟؟


ج و پ خیلی وقته داره اینکارو میکنه:/
هر روز خبر کامبک جدید ژاپنی یا کره ایه توایس هست
اگه هم یه بار خبرش نیاد ینی دارن پروموشنای کامک قبلیشو تموم میکنن
اصا نفس میکشن؟😭

عررر امروز؟؟؟؟؟
چیه کامبکش؟(مینی آلبوم، فول، سینگل و..)

ارههههه خبرشم تایید شدههههه*-*

 

وایی ارهههه دخترام اصن استرحت ندارن😐🔪🔪🔪🔪🔪

 

ی سینگل آلبوم

ساعت یک و نیم میاد

پاسخ مینت چوکوی سان :
عقلتلاله عررررررررر


بمیرم
 ج و پ پارشون کرده واقعا😐😂

عر
من هنوز ندیدمممم😭😂

چرا جوابتو ندادم؟؟😐😂💔

 

آره بخدا

اونایی که شاینی رو نمیشناسن عمرشون به فناس :"))

 

عههه

پس همون مامامو رو بعدا میزارم فقط😂

پاسخ مینت چوکوی سان :


هقققققق
کاش میشد برم شاینی رو بکنم تو حلق همه کیپاپرااا


اره😂😂
برا وب منستا خودمم حوصله نداشتم همه رو بزارم.. زیپ کردم  لینک گزاشتم😂😐

تو حلقشون چرا بزار تاج سرشون باشه😐💔😂🤧🤧

 

 

مگه وب منستا دارییییییییییییییی؟؟؟؟؟

پاسخ مینت چوکوی سان :
.حالا فرقی نداره، نیت اشنا شدنشون با گروهه😂


عام
نه، مال من نیست😂
فقط ادمینم😂

قانع شدم😂

 

 

هرچییییییییی ادرس بدههههههه

پاسخ مینت چوکوی سان :
😂😂😂


میزنه چنین مطلبی وجود ندارد😶💔

پاسخ مینت چوکوی سان :
جرر

اون موقع لینک اون وبو در قالب لینک پست داده بودی؟😐😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
ها؟😐😂 نه😂

ادرس وبو تایپ کردم😂😐
ولی دفعه دوم کپی کردم که درس شد😂😶

بهار این چالشو انجام نمیدی؟^^ 

پاسخ مینت چوکوی سان :
وای

باشه..
اتفاقا ایده هم برا پست نداشتم..
+چرا ناشناس؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">