بیاین کراش بزنیننن

لنتی خیلی سکسیهه

 

 

و تو دل برووو 😭😭😭

خیلیم کیوتتت

قابلیت کراش شدن همه رو داره به مولااا

ایشون سای شوکون هستن

چینیه و 22 سالشه

همین امروز صبح شناختمش😭😭😭

(انگار خیلی معروفه و شاید بشناسینش)

حالا اگه نمیشناختین که برین باش اشنا بیشن

خیلی سکسیهه دنثصنلثعص 

دلمو بدجور برده از صبح

اگه هم میشناختین یکم به من معرفیش کنین تا بیشتر بشناسمش😂🚶‍♀️

خب دیگه بای

عه منم نمیشناسم 

یه مدت طولانی از چینیا خوشم نمیومد نمیدونم چرا فکر میکردم اکثریتشون زشتن ولی بعد دیدن یه سریال چینی باحال + اجرای لیسا و ان سی تی + دیدن بازیگرای کراش چینی + اعضای ان سی تی (یونیت چینیشون)

الان خیلی میدوستمشون 😍

چقد این پسره کراشه 😻😻😻

خواننده کیپاپه یا تو همون چین خوانندس؟

اگه تو کره س تو چه گروهیه

پاسخ مینت چوکوی سان :
عرر

منم کلا سمت کیپاپ بودم همیشه 
از خواننده های چینی و ژاپنی کسایی که تو گروهای کیپاپ بودو میشناسختم و خوشم میومد ازشون(و الان فهمیدم تباه بوم😂)

خیلییی قاخحاققص
از صب بدجور شقم روششش
نه همون چینه
که گروهش انگار دیس شده😭 اسمش ناین پرسنت عه(nine percent)
تو اون برنامه ی یوث ویت یو  که لیسا داور بود(فک کنم 😐😂) هم جزو کاراموزا بود

+امتحانتو چیکار کردی؟

واقعا تباه خالص 😂💔

عه ینی الان سولو میخونه؟

من همه قسمتای یوث ویت یو رو نگاه نکردم حسش نی😂

+بدک نبود نمیتونم بگم عالی دادم ولی گند هم نزدم😂💔

تابستون هستم در خدمتتون

پاسخ مینت چوکوی سان :
.


نمیدونم
فکر نکنم
هنوز نیمشناسمش کامل، در حد اسم و اینا میشناسم فقط

کلیک این یکی از قسمتاییه که توش بده
وای، خیلی لاغره بچم هق ، یکی دوستام میگفت(خودم ندیدم هنوز برنامه رو) تو برنامه لیسا بهشون گفته بود غذا میخورین گفت اینجا بمون غذا نمیدن و لیسا براشون غذا گرفت:/ ینی اینقدر بدبختنن😭😭😭😭😭 
تیکه تیکه شم براش الهی😭😭😭

+عررر
تبریککک😭😂
پذیرات هستیم( البته اگه خودم نریدم😐😂)

کراش نمیزنم=/

نمیخام

نمیتونم

نمیشه

رد دادم😐💔

پاسخ مینت چوکوی سان :
چرا😂

چرا😂
چرا😂
چرا😂
مشخصه😂❤

مای کراش ایز هان فوراور=/

پاسخ مینت چوکوی سان :

عرر منم رو هان کراشم😭😭😂
به به
چقد وفا دار😍😂
(و منی که هر ساعت رو یکی کراش میزنم😐😂✋)

ب کراشات مدیونی اگ رو کراشم کراش بزنی😐🔪

 

بل بل من بسی وفادارم😐✋✋ (ی لحظه احساس سگ بودن بم دست داد😐😂😂)

 

جررررررر😂😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
این ظلمو در حق من نکن😐😂

من بیش از 500 تا کراش دارم چطور مدیون همشون شم؟😐😂


جرررر
نه شما سرور مایی ، سگ چیه😂

من ک کلا دوتا کراش بیشتر ندارم ک هان و فلیکس اسکیز ان😐😂😂✋✋

 

قربونت بشم😂😍❤

پاسخ مینت چوکوی سان :
وای

چطورررر😐😂
مگه میشه اصا؟😂
2 دوتا؟😐😂

حاک زیر پاتم😂

موضوعات : کراش

حله😂😂😂✋🏻

عاقا من بالاخره ب ارزوم رسیدم :")

تو وب دیلی زدی :")))

پاسخ مینت چوکوی سان :
جرررر😂😂😂

(احتمالا در اینده صدها مطلب در  این موضوع قرار بگیره🙂🌹)

عررررر
من؟😭😂

چه اجرای باحالی بود 😍

راس میگی خیییلی لاغره فک کنم به زور 60 کیلو بشه😂

اوه گاد در این حد؟ 😐💔

 

+مرسیی 

ایشالله موفق میشی فایتینگ 😂💔😍

پاسخ مینت چوکوی سان :
60؟

بعید میدونم بیشتر از 55 باشه😐😂
ولی خو بهرچقد لاغر هم باشه خیلی سکسیه😂😍


تنکیووووو😭❤

یسسسسسس یوو TT

پاسخ مینت چوکوی سان :
عرررر

چرا من😂؟

ادمایی مثه ما که 24/7 در حال عر زدنن به شدت به وب شخصی احتیاج دارن😐💔😂😂😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
جررررررررر😂😂😂😂

--
ولی
فک کنم من یکم عادت کنم به اینجا....
اونقدر از کراشام پست بزارم و عر بزنم که همه انفالو کنن😐😂🚶🏻‍♀️
.

مگه بقیه منو انفالو کردن؟؟

نگران نباش فرزندم😂😂

با توکل به خدا عرتو بزن😂😂

پاسخ مینت چوکوی سان :
خیر😂😂


چشم
ممنون از کمکت😂❤

خوشالم کمکت کردم😂💙

پاسخ مینت چوکوی سان :
منم خوشحالم که کمکم کردی😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">