عررر

یکی بیاد  در راه عر زدن برای  فوتو تیزرای منستا،گریه ی پسرام، بدن فلیکس

اجرای ایکن و اسکیز

و کاور ریون  منو همراهی کنم

به قران دارم پاره میشمممم

عرررررررررررر

فاقهاثثق

وقتی فلیکس لباسشو کشید بالاااا کم مونده بود سرمو بکوبم به دیوارررر

چرا اینجا بدون خبر و یهویی مارو سکته میدن؟

فقط اونجاش که بنگ چان گفت جی وای پی احمقهه😭😂

پسرممم😭😭

**

واییی

اجرای پارتی سوج ایکن خیلییی محشر بودددد

وقتلی لیسا اومد..

خیلی کویین شده بودددددد😭😭😭

**

(کاور ریونو ندیدم هنوز لینکشو میدی؟

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :

واییی
من اون لحظه کم مونده بود کل موهام در بیادد اونقدر که میکشیدمشونن
اشکم هم گرفته بود از زیباییه صدای چان
--
واییی چان خیلی خوبهه😂😂 عاشقشمممم😂

دقیقاااااا
منی که گرل گروپ استن نیستنوقتی لیسا اومد اصا حس میکردم از روم رد شدهههه
خیلی خوب بودددد

کاور از اهنگ لونلی جاستین بیبر
--
افتتنتلثصلتهخثتلهثص
اس اف ناین میخوادددد موو تمین رو کاور کنههههههههههههههه😭😭😭😭
در این مورد هم عر بزن باهام 😂😭
دارم خفه میشم زیر اینهمه فشارر ختقهاتثثلق

ععرررررررررررررررررررر بای لایفففففففف

اجرای ایکن اسکیز T-T فراتر از عالی بودددددد

فلیکس که دیگه اصن کدمتاذنغلفیقفهلخذخم/»اعتلربفغیقفسقعبخ/اح

قسمت بعد هم که دبویز مانستر و اس اف ناین موو !!! عععررررررررررررررررر

 

کاور لونلی هم که عالییییییییییییی محشرررررررررررررر فوق العادهههههههههههه

من دیگه چی از خدا بخوام وقتی ریونننننن آمده آهنگ مورد علاقمو کاور کردههههههه !!

ععررررررررر

 

فتوتیزرای مونستا رو ندیدم ععررررررررررررر

برم ببینم و به دیار باقی برمممممممم T-T

 

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :
ثقخثغ5تغثغ4صض

خیلیییی محشر بوددددددد
اونقدر عر زدم که دیگهع صدام بالا نمیادد
واییی
موو
تمیننن
عرررررررررر
واقعنی میخوام بمیرم..
خثافخهثاحخفاثافث چرا تمین اخههه فههخقث
من هر جایی اثری از تمین ببینم خود به خود پاره میشمممم
دیروز هم وان آس تو چالشه ام کانت موو تمینو رفتن ختلهصلضتهصخحصضثل
هقققق


به جز لونلی و بست پارت یکی دیگرم کاور کرده که نمیدونم از کیه 
لنت بهش
چرا اونقدر خوب بوددد(لونلی رو نمیگم،اون یکی) هخثهاهاثقا
خیلی قشنگ میخونهههههههههه

لونلی رو هم اونقدر با احساس خوند از شدت اشکایی که میریخت یه حوضی(حوض بود دیگه؟) چیزی کنارم جمع شدددد

تثختحصلث
بدو ببین
من موندم هیونگوون چه راضی داره که سر هر کامبک جوون تر و جذابو تر و زیبا تر میشه
کیهیون هم ارامش نزاشته برامونن خناقخحثاق
چرا اینقدر خوشگلن اخههههههه

اجرای اسکیز رو برام تعریف کنین تا خودمو نکشتمممممم

من نمت کینگدام ببینمممممم ق۶۴سچعخیجعیچخعیچخعی

میخام خودمو جرررر بدمممم😐🔪🔪🔪💔💔💔💔

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :
عرر

چرا نمیتونیی؟؟؟؟؟؟
خب..
کاور از دودودودوی بلک پینک بود
فلیکس با صدای خواستنیشش شروعش کردددد خلثهخقثب
اخراش هم لباسشو کشید بالا و همه چیو ریخت رو اببب
بنگ چان هم خیلی کیوت به جی وای پی گفت احمق
خلاصه ببین
یه جوری بود
که من همزهمان هم میخواستم گریه کنم هم سرمو بکوبم به دیوار هم عر بزنم
هم رگ بزنم و خلاصه همه چییی
حتما ببینششش هکثققث

عاشق قالبت شدم:)

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :
عه

خوب نشده که
هنوز کاملش نکردم😂

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :
عررر تررررررررررر قفتاختحثتقثفثتفع

چون ب هیچی دسترسی ندارمممم

 

ععرررررر چ چیز خفنی بودددددهههه پسسسس بجیفخحیفجهثحهشجفخثجخف😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍

پاسخ پودر شده برای دست تمین موقع خدافظی :
عه..

خب اشکال نداره
بعد اینکه تو چنل و وبا گزاشتن میبینی دیگه..
از الان برا زنده موندنت بعد دیدن اجرا دعا میکنم 😭😂

ضصیهحخضص
خیلیییی بیبشتر از خیلییی
.

اجرای آیکن و اسکیز T-T

گرچه من کلشو به خاطر لیسا و کاور آهنگ دودودو دیدم ولی خیلی خوب بود میخوام دنبال کنم کینگدامو T-T

پاسخ مینت چوکوی سان :
هققق

خیلی خوب بودددممم
لیسا هم تو اجرای ایکن خیلییی کویین تر شده بودد😭😭😭😍

به نظر من اگه فن یکی از گروهای شرکت کنندشی نبین، فقط همون اجراهاشونو استریم کن و رای بده
چون چیزی جز بی اعصاب شدن نداره😭💔
البته باز بیشتر از این از برنامه ای که ام نت میسازه توقع نمیره:"
اما الله اکبر به اجراهاش..
بی نظیرن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">